Skaluj swój solobiznes
Czy ty też tak masz, że prowadzenie firmy zaczyna cię przytłaczać? Nowa opcja w social mediach sprawia, że musisz zmienić wszystkie plany na treści. Chcesz wprowadzić nową usługę, ale nie wiesz, czy to się opłaci. Promocja na twój nowy produkt właśnie się skończyła, a pieniędzy w portfelu wcale nie przybyło.
A do tego galopująca inflacja, konkurencja, która zawsze jest krok dalej i przeładowanie pracą…
Masz coraz więcej odpowiedzialności, trudne decyzje do podjęcia i… zero czasu, żeby zająć się zadaniami, które mogą rozwinąć twój biznes, bo kalendarz masz wypełniony po brzegi pracą dla klientów.
Bez zatrzymania się na chwilę, zaplanowania działań i analizy, w którą stronę iść i jaki jest “zwrot” z zainwestowanego czasu, praca pochłania tyle energii, że powoli tracisz zapał i pasję do tego co robisz. Jedziesz na autopilocie, robiąc jedno zadania za drugim, a w przerwie (jeśli jest jakaś przerwa…) chaotycznie próbujesz nowych social media (a może Rolki…?), wypuszczasz produkty i zgadzasz się na każdą współpracę, żeby tylko przetrwać.
I gdzieś z tyłu głowy zaczyna ci się tlić myśl, że trzeba będzie zrezygnować…
Kiedy ruszałam ze swoim biznesem, działałam tak samo. Pracowałam coraz więcej i próbowałam ciągle nowych produktów, strategii, marketingu.
Miałam wrażenie, że moja lista zadań ciągnie się kilometrami, odhaczałam codziennie po kilka z nich, ale nic nie malało. Pracowałam od rana do nocy i NIGDY nie mogłam być pewna, ile zarobię w tym miesiącu.
Kiedy po raz kolejny po tygodniach tworzenia nowego produktu i spędzaniu GODZIN w mediach społecznościowych zarabiałam na waciki zrozumiałam, że:
Przestałam siedzieć całe dnie w liście zadań. Zaczęłam poświęcać czas na to, żeby przyjrzeć się swojemu biznesowi – z pozycji właścicielki, czyli CEO, a nie tylko pracownika.
Czasem rezultaty nie zależą od zadań, a od dobrych decyzji, na przykład zatrudnienia specjalisty czy podniesienia cen. Jeśli wiesz, gdzie szukać informacji, możesz regularnie mierzyć wyniki i eliminować to, co nie działa.
Wszystkie firmy, które odnoszą sukces - duży czy mały - mają plan. Co oznacza, że zamiast czekać na klientów, aktywnie tworzą strategie, które doprowadzą ich do efektów, jakich potrzebują. Żeby się rozwijać, musisz poświęcić czas na analizę, planowanie i podsumowanie.
Właściciele zyskownych firm wiedzą, że nie da się pracować na wysokich obrotach przez wiele lat, czas nie jest z gumy, a szczęście trafia się rzadko. Dlatego regularnie sprawdzają wynik, wyciągają z nich wnioski i rozwijają biznes szybciej.
…dzięki któremu przestaniesz tylko pracować w biznesie, a zaczniesz nad nim panować. Nauczysz się jak uporządkować finanse, marketing, cele i pracę, by odważnie podejmować decyzje i iść do przodu, nawet jeśli teraz czujesz przytłoczenie.
Czas, jak pieniądze, trzeba zainwestować. Kupując nowe szkolenie nie oczekujesz przecież zwrotu od razu, prawda? Podobnie jest z czasem. DOBRE planowanie i analizowanie wyników (nie, sprawdzanie statystyk Instagrama czy stanu konta to nie mierzenie wyników…) to być albo nie być dla biznesu, który miał być spełnieniem marzeń, a powoli staje się koszmarem. To właśnie tworzenie strategicznych celów (wspartych analizą!) odróżnia przedsiębiorców, którzy osiągają sukces od tych, którzy są na skraju wypalenia.
Zresztą według amerykańskich badań, przeprowadzonych w 2010 roku na 11.046 firmach:
To oznacza jedno:
Kiedy przestałam robić co popadnie, a zaczęłam mierzyć to, co działa i skupiać się na najważniejszych zadaniach, mój „projekt na boku” zamienił się w prawdziwy biznes.
Po roku od ustalenia mierzalnych celów i pracy w tym systemie firma zaczęła przynosić 6-cyfrowe przychody, mimo że rok wcześniej zarabiała na waciki.
Zaczęłam rozwijać ją w zgodzie ze sobą bez oglądania się na innych czy robienia drogich studiów z zarządzania. Planowanie, wsparte regularnym analizowaniem wyników dały mi stabilny przychód, szybki wzrost i dużo satysfakcji z pracy.
Efekt? Mój mały biznes co roku bije kolejne rekordy sprzedażowe (w ciągu 2 ostatnich lat przyniósł ponad 0,5 mln przychodu), a ja nie pracuję więcej i spokojnie idę do przodu. Mimo że wcześniej pracowałam w innej branży i nigdy nie zarządzałam firmą, dziś mam biznes z ponad 4000 klientami i wolnością, o jakiej nigdy nie mogłabym marzyć.
Zarządzaj jak CEO nauczy cię, jak przestać zgadywać następne kroki, a zacząć pewnie rozwijać swój biznes - i osiągać rezultaty. Zaczniesz analizować to, co dzieje się w twoim biznesie, ustalać cele, w których efekt jest ważniejszy niż godziny spędzone przy komputerze i planować działania strategicznie, a nie tylko reagując na maile od klientów.
Zamiast działać bez planu, zaczniesz zarządzać firmą jak CEO, pewnie podejmując kolejne decyzje, by mieć stabilniejszą firmę, więcej wolności, więcej pieniędzy - a to wszystko bez podporządkowywania życia twojej firmie.
PRZEZ NAJBLIŻSZE 5 DNI 100 ZŁ TANIEJ!
Określisz swoje PRAWDZIWE I OSIĄGALNE cele finansowe. Ustalisz, którymi produktami i usługami chcesz je zrealizować. Z arkuszami do mierzenia finansów zaczniesz regularnie sprawdzać, co przynosi najwięcej przychodu, a które działania możesz bez żalu pożegnać.
Pomoże ci w tym system ustalania celów finansowych i planu finansowego, wsparty odpowiednimi narzędziami (arkusz Google Sheets / Excel) do mierzenia przychodów, kosztów i innych finansowych wskaźników.
Wartość: 159 zł
Nauczysz się, które wskaźniki śledzić, by wiedzieć, w jakiej kondycji jest twój biznes. Opracujesz plan, jak działać, by produkty i usługi osiągały cele finansowe, których oczekujesz, bez bycia przykutym do biurka 24/7.
Pomogą ci w tym m.in. arkusze Google Sheets / Excel dotyczące celów marketingowych i biznesowych, a także skuteczności twoich działań w podziale na kanały.
Wartość: 129 zł
Poznasz system, który stosują największe firmy na świecie - od Google po Intela i zaczniesz pracować, by mieć efekty, a nie wysiadywać godziny przed komputerem. Na podstawie danych finansowych i dotychczasowych wyników określisz cele, a w ich mierzeniu pomoże ci łatwy do opanowania arkusz Google Sheets.
Poznasz system tworzenia mierzalnych celów w biznesie, a także sposób ich analizowania, wraz z narzędziem Google Sheets / Excel do ich śledzenia i wyciągania wniosków.
Wartość: 159 zł
Z arkuszami i szablonami, zawierającymi wszystkie najważniejsze zadania w ramach CEO Day, przeprowadzisz własne "spotkanie zarządu" w godzinę. Krok po kroku przeprowadzę cię przez proces podsumowania, porządków i planowania, by twój biznes już zawsze działał jak dobrze naoliwiona maszyna!
Pomogą ci w tym checklisty z CEO Day tygodniowym, miesięcznym kwartalnym i rocznym, a także szablony do najpopularniejszych narzędzi (Asana, Trello, ClickUp, Canva) z zaimplementowanymi zadaniami z checklist, które ułatwią ci pracę!
Wartość: 494 zł
Nie musisz mieć MBA, czytać nudnych książek ekonomicznych czy znać się na liczbach. Sama nie jestem i nie mam zamiaru być analitykiem finansowym. ;) Zebrałam najlepsze praktyki z prowadzenia małego, ale sprawnego biznesu online i przełożyłam na system, który działa, ale nie zabiera czasu. Możesz z nim działać, gdy dopiero zaczynasz, lub gdy już myślisz o zatrudnieniu pierwszego pracownika.
TYLKO PRZEZ NAJBLIŻSZE 5 DNI 100 ZŁ TANIEJ!
(Natychmiastowy dostep po zakupie)
Mimo, że jestem magistrem zarządzania i przerobiłem różne szkolenia z prowadzenia firmy, jeszcze nikt w tak przystępny sposób nie przedstawił mi tego tematu. Zmieniłem sposób patrzenia na swoje cele. Przedtem, gdy wszystko szło dobrze, ciągle podnosiłem poprzeczkę i przez to czułem się przytłoczony. Teraz więcej czasu poświęcam na strategiczne myślenie, planowanie i działanie. Dodatkowo otrzymałem gotowe, przejrzyste narzędzia, które ułatwiają mi cały proces.
– Krzysztof Gonet, tworzy strony, sklepy internetowe i platformy do sprzedaży kursów online
Zarządzaj jak CEO to esencja prowadzenia małej firmy w przystępnych narzędziach.
Ograniczyłam lekcje i teorię do minimum. W zamian otrzymasz prosty proces, zamieniony na praktyczne checklisty i arkusze Google Sheets / Excel, z którym od razu zaczniesz mierzyć i planować to, co najważniejsze.
To produkt od praktyka dla praktyka, który tak jak ty nie chce spędzać godzin na nauce - dlatego stawia na KONKRETY:
6 intuicyjnych arkuszy Google Sheets (mierzenie finansów, marketingu, celów + bonusy), które poprowadzą cię za rękę przez system planowania i mierzenia wyników.
Zebrałam zadania CEO, które pomogą ci podsumować, uporządkować i zaplanować działania w małym biznesie – z tymi arkuszami wystarczy ci godzina w tygodniu!
W paczce znajdziesz omówienie każdego z arkuszy, ale też wskazówki i dodatkowe materiały, jak najlepiej korzystać z Zarządzaj jak CEO, by twoja mała firma działała sprawnie
Arkusze Google Sheets kopiujesz do siebie jednym kliknięciem i wygodnie używasz gdzie chcesz. Możesz zapisać arkusze jako Excel i korzystaj z nich jak lubisz!
Otrzymujesz pakiet, składający się z dwóch bestsellerowych produktów – Mierz jak CEO i Planuj jak CEO. To nie tylko zestaw narzędzi, z którymi wsiądziesz na fotel CEO i zaczniesz zarządzać firmą, ale instrukcja, jak działać w małym biznesie, żeby przestać tracić czas i pieniądze.
Wyobraź sobie, że wchodzisz w nowy miesiąc ze spokojem, konkretnym celem i PLANEM, jak do tego celu dotrzeć – bo wszystko masz już sprawdzone i policzone. A co najlepsze – tak może być już zawsze!
(najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni - 399 zł)
Ta inwestycja to koszt maksymalnie 2-3 godzin twojej pracy, jeśli pracujesz bezpośrednio z klientami. Jeden nieduży, sprzedany kurs online albo 2,5 sprzedanych ebooków za 97 zł. A to nie kurs, który przerobisz i zapomnisz. To NARZĘDZIE, z którego pomocą zaoszczędzisz czas i pieniądze, a praca z nim będzie ci się w przyszłości zwracać wielokrotnie.
Wystawiamy faktury VAT, więc pakiet łatwo wrzucisz w koszty prowadzenia działalności.
Naucz się, jak dobrze liczyć czas spędzony na pracy i... przeliczać go na pieniądze! W zestawie zgrabny arkusz ułatwiający mierzenie czasu pracy i lepszą organizację.
Wartość: 69 zł
Naucz się, na co zwrócić uwagę przy wycenie produktu w małej firmie - i już nigdy nie dokładaj do małego biznesu!
Wartość: 69 zł
Zamiast ustalać cele marketingowe po omacku, zaczniesz działać na konkretnych danych i liczbach tak, by zawsze wiedzieć, ile osób musisz zebrać, by wypełnić swoje cele finansowe i marketingowe
Wartość: 129 zł
Każda z checklist została zaimplementowana do najpopularniejszych narzędzi do zadań, tak abyś od razu zabrał się do pracy z nimi, zamiast spędzać godziny na przepisywanie zadań. W pakiecie szablon do: Asana, Trello, Clickup, Notion i Canva
Wartość: 197 zł
Naucz się, jak dobrze ustalać i zarządzać celami opartymi o wskaźniki - metody, z której korzystają firmy takie, jak Google, Intel czy Allegro - nawet, jeśli pracujesz w kreatywnym biznesie i nie wiesz, jak go mierzyć!
Wartość: 119 zł
Masz dożywotni dostęp do aktualizacji ZA DARMO - jeśli zmieni się lub pojawi coś nowego, wszystkie dodatkowe materiały będą na ciebie czekać w wygodnym panelu kursowym.
Każdy szablon posiada dodatkowe nagrania wideo, które krok po kroku przeprowadzą cię przez proces korzystania z systemu w ulubionym narzędziu.
(Zapłać nawet 54 dni później – wybierz opcję płatności PayPo lub Pay24NOW)
Żałuję, że tak skrupulatnie przygotowanego
i pomocnego materiału nie miałam pod ręką w momencie, gdy startowałam ze swoim małym biznesem. Czuję, że wtedy moja praca nie byłaby tak chaotyczna i spontaniczna, jak była do czasu zetknięcia się z tymi narzędziami.
– Ola Wojciechowska, pedagożka i właścicielka Rodzicielstwa pod papugami
Nauczysz się przeprowadzać mini audyty pracy, finansów czy marketingu, dzięki czemu łatwo określisz, co można poprawić i zmienić, żeby rozwinąć swój biznes, nie pracując więcej.
Nie musisz budować własnego systemu zarządzania, wystarczy że w 5 minut przekopiujesz arkusze do siebie i zaczniesz pracować z nimi od zaraz
Tracisz pieniądze na nieefektywną komunikację, narzędzia, działania? Dzięki mierzeniu celów, przychodów i statystyk dostaniesz informacje na talerzu
Dzięki stawianiu dobrych, mierzalnych i możliwych do wykonania celów przestaniesz stresować się tym, że musisz robić wszystko. Firma nie będzie spędzała ci snu z powiek, a ty zaczniesz konsekwentnie budować taki biznes, w którym jest czas i na wspaniałe projekty i na spędzanie czasu z rodziną.
Z narzędzi wchodzących w skład Zarządzaj jak CEO korzystają copywriterzy, edukatorzy, twórcy kursów, trenerzy biznesu, właściciele sklepów, wirtualne asystentki, coachowie, graficy, fotografowie i wiele innych!
Kiedy podjęłam decyzję o tym, że zacznę zarządzać małym biznesem, liczyć i sprawdzać co działa, a nie tylko odhaczać zadania z listy, w rok rozwinęłam biznes edukacyjny do 6 cyfr, bez hustle i spiny.
Przez 10 lat tworzyłam kampanie marketingowe dla firm IT, spółek giełdowych i największych polskich marek. Zmęczona wszechobecnym hustle postanowiłam rzucić etat i zacząć pracować na swoim. 14 miesięcy po rozpoczęciu pracy nad blogiem Life Geek otrzymałam status „Wschodzącej Gwiazdy” w rankingu blogerów Jasona Hunta, a w maju tego roku zajęłam pierwsze miejsce w Plebiscycie Kobiet Sukcesu 2022, w kategorii biznes i marketing.
Uczę zarządzania czasem oraz organizacji biznesu w małej firmie wierząc, że więcej czasu to większa szansa na projekty, które zmieniają świat.
Z systemu mierzenia celów i wyników korzystam od czasu, kiedy firma zarabiała na waciki, a na webinary przychodzili głównie znajomi. To właśnie on, w połączeniu z dobrym, strategicznym planowaniem pozwala mi rozwijać firmę coraz szybciej i podwajać dochody w każdym roku, bez rozbudowywania zespołu i pracy po godzinach.
Dzięki temu, że odważyłam się być nie tylko pracownikiem, ale i CEO w mojej małej firmie, mam biznes, który tylko w ciągu ostatnich 2 lat przyniósł 0,5 mln przychodu i który kocham, ale i czas na odpoczynek, hobby i Netflixa. ;)
Zarządzaj jak CEO to pakiet, składający się z moich dwóch bestsellerowych produktów:
Oba narzędzia nauczą cię – bez przydługich kursów i niezrozumiałej teorii ze studiów ekonomicznych – jak zarządzać małym biznesem tak, by przejść z roli pracownika do roli przedsiębiorcy i szefa – osoby, która mądrze zarządza swoim czasem i zawsze znajduje go na pracę NAD biznesem, a nie tylko W biznesie.
TAK! Kiedy zaczynałam swój biznes, to właśnie strategiczne planowanie i mierzenie wyników pomogło mi ruszyć do przodu o wiele szybciej, niż gdybym próbowała podejmować decyzje na podstawie własnego widzimisię. ;) Zaczęłam liczyć pieniądze, gdy zarabiałam tyle, co na waciki, mierzyć marketing, gdy oglądała mnie tylko znajoma i mój pies oraz stawiać mierzalne cele, gdy nie miałam zielonego pojęcia o tym, jak zarządza się biznesem online. Wszystkie te trzy rzeczy w 2 lata doprowadziły mnie do biznesu, który od stycznia do kwietnia 2022 zarobił ponad 100 tys. złotych, większej wolności i życia, tak jak chcę. Wierzę, że to jest możliwe i dla ciebie!
Absolutnie nie! Wszystkie arkusze, kalkulatory i checklisty umieściłam online – w Google Sheets i Docs, skąd natychmiast przekopiujesz do siebie. Jeśli korzystasz z Asany, Clickupa czy Trello, mam dla ciebie również szablony i do tych narzędzi. Zamiast kupować drogie rozwiązania do zarządzania, wszystko zmieścisz w darmowych narzędziach, do których masz dostęp z dowolnego miejsca na świecie!
Powiem tak: oddzielenie działań, które przynoszą efekty od tych, które ich nie przynoszą sprawdzi się wszędzie tam, gdzie pracy jest dużo, a czasu na nią – mało. Jeśli masz tylko godzinę w tygodniu, bo pracujesz na etacie. Jeśli jesteś młodą mamą, która łączy prowadzenie firmy z opieką nad dzieckiem. Jeśli kochasz to, co robisz tak bardzo, że nie umiesz się od tego oderwać – i cierpi na tym twoje zdrowie i rodzina.
Nie jest zależne od branży, rozmiaru firmy czy przychodów – a wyłącznie od tego, czy chcesz dalej działać po omacku, czy pewnie decydować o następnych krokach. Jeśli masz ochotę zarządzać biznesem i nie pozwolić, by biznes zarządzał tobą – Zarządzaj jak CEO jest dla ciebie.
Jeśli jednak dalej cię nie przekonałam, napisz do mnie na natalia@lifegeek.pl i pogadajmy. Obiecuję, że odradzę ci zakup pakietu, jeśli nie jest dla ciebie.
Jeśli chcesz przestać tylko pracować w swojej firmie, a zacząć nią zarządzać – najlepiej zaopatrz się w oba!
Oczywiście! Przy zakupie zaznacz odpowiednie pole i wypełnij dane do faktury (nie podawaj ich w komentarzu!), a system wyśle ci ją automatycznie. Wystawiam faktury VAT, więc pakiet łatwo wrzucisz w koszty działalności.
Mail z danymi do logowania do platformy, na której znajdziesz paczkę powinien pojawić się na twojej skrzynce zaraz po zakupie. Jeśli nie, sprawdź folder Spam (szczególnie jeśli masz skrzynkę na WP!). Jeśli dalej nie ma maila z potwierdzeniem zakupu, napisz do mnie na sklep@lifegeek.pl
Nie ma sprawy! Napisz do mnie na sklep@lifegeek.pl – na pewno pomogę!
Zainwestowanie w zestaw takich narzędzi (w cenie jednego wyjścia do kina dla 3-osobowej rodziny) to decyzja o tym, jak chcesz prowadzić biznes od dzisiaj.
Pomyśl, ile kosztuje cię prowadzenie małej firmy dokładnie tak samo, jak do tej pory?
Ile energii i czasu tracisz na to, żeby ciągle nadrabiać zadania z niekończącej się listy, nie mając pojęcia, czy faktycznie przyniosą ci pieniądze czy klientów? Ile kosztuje cię praca po kilkanaście godzin dziennie i głowa pełna czarnych myśli o codziennie gaszonych pożarach?
A co, jeśli…
Uporządkowanie firmy i ustalenie strategicznych celów pozwoliło ci zamienić chaos zadań, projektów, zleceń na stabilny, przewidywalny biznes? Taki, który nie przyprawia cię o ból głowy, od którego możesz odpocząć popołudniami i w weekendy i WRESZCIE wrócić do zakurzonego hobby – na które masz nie tylko czas, ale i pieniądze?
Dobrych biznesów nie buduje się wypełnioną po brzegi listą zadań. Buduje się dobrą strategią i planowaniem mierzalnych celów. A przede wszystkim pamiętając, że biznes ma zarabiać i przynosić efekty, a nie być drogim hobby.
Jeśli zależy ci na tym, by faktycznie przejąć kontrolę nad swoją firmą, zanim ona do reszty przejmie kontrolę nad tobą (w ekstremalnie niskiej cenie), to ten pakiet jest dla ciebie!
Wartość materiałów: 1464 zł
Cena regularna: 399 zł
Cena przez najbliższe 5 dni: 299 zł
(Zapłać nawet 54 dni później – wybierz opcję płatności PayPo lub P24NOW)