Jak pewnie kojarzysz, oprócz prowadzenia bloga zajmuję się marketingiem internetowym. Na codzień doradzam studiom gier i małym firmom IT, ale także zajmuję się szkoleniami - głównie zamkniętymi. Zazwyczaj nie łączę blogowej działalności z tą zawodową, ale pojawił się temat, który może zainteresować i ciebie - wspólnie z Geek Factory odpalamy kurs dotyczący content marketingu.
Sprzedawaj słowem to dwudniowe szkolenie, podczas którego dzielić się będę wiedzą na temat pisania skutecznych, dobrze pozycjonujących się i atrakcyjnych (zarówno dla czytelników, jak i wyszukiwarek) tekstów internetowych. Niezależnie, czy prowadzisz bloga i chcesz pisać lepiej, chcesz skonstruować przekonującą ofertę czy tekst na stronę, wpadnij na szkolenie.
Na kursie dowiesz się między innymi, jak konstruuję wpisy na bloga i dla klientów, na co zwracać uwagę by być wysoko w Google oraz dlaczego Google Analytics i Google Search Console to niezwykle ważne narzędzia w pracy każdego, kto chce pisać perswazyjne teksty.
Szkolenie organizuję wspólnie z Geek Factory, która oprócz fajnej nazwy ;), stawia przede wszystkim na szczerą komunikację, wyłącznie praktyczne szkolenia i wielkie serducho dla kursantów. Nie mogłam sobie wymarzyć lepszego partnera, a wy - lepszego organizatora.
Sprzedawaj słowem będzie dostępne dla was 14-15 kwietnia, stacjonarnie w przytulnym Cluster Cowork. Za dwa dni wypełnione wiedzą po brzegi zapłacicie tylko 400 zł.
Kurs otwarty jest dla wszystkich, ale szczególnie skorzystają:
- właściciele biznesów online - od sklepów internetowych po konsultantów i szkoleniowców;
- blogerzy, którzy myślą o zarabianiu na swoich blogach;
- copywriterzy, którzy chcą rozwinąć swój warsztat o elementy sprzedażowe;
- marketerzy, którzy chcą wprowadzić do swojej firmy skuteczny content marketing
Do zobaczenia!