Czekaliście, czekaliście i się doczekaliście! Rusza kolejny miesiąc tematyczny na Life Geek, tym razem będzie dotyczył sposobów, pomysłów, gadżetów i aplikacji ułatwiających organizację pracy.
Poprzednie miesiące tematyczne:
Disclaimer: w trakcie miesiąca tematycznego będę na wakacjach. Ale ponieważ chcę, by było to rasowe workation, miesiąc tematyczny będzie biegł swoim torem. Jedyną przeszkodą może być kiepski internet w miejscu, w którym będę (jest takie prawdopodobieństwo) – wtedy miesiąc tematyczny przedłużymy na pierwszy tydzień sierpnia.
Do organizacji pracy podejdziemy bardzo szeroko:
- porozmawiamy, jakie produkty wspierają dobrą pracę – jakie krzesło warto mieć, jak dobrać słuchawki do pracy (i jakich używam ja i mocno sobie chwalę);
- zorganizujemy sobie skrzynkę mailową i wyrobimy taki nawyk pracy z nią, by już nigdy nie stanowiła problemu;
- pogadamy o tym, jak organizować pliki na komputerze i co oznacza Pulpit 0;
- w ramach Narzędziownika Life Geek pokażę ci moje ulubione narzędzia, wspierające mnie w organizacji pracy;
- a jeśli pracujesz nad projektami w grupie, ponarzekamy na Asanę i pokażę ci ciekawsze/prostsze narzędzie do pracy;
- a na koniec opowiem o własnych doświadczeniach z workation i czy faktycznie tak cudownie podróżować i pracować naraz.
Do tego jeszcze kilka innych niespodzianek i freebiesy dla zapisanych do newslettera!
TEKSTY W RAMACH MIESIĄCA TEMATYCZNEGO:
- Darmowy kurs „No skup się wreszcie!” o rozproszeniach
- Jak wybrać dobre krzesło do pracy przy komputerze?
- Praca na stojąco przy komputerze – jak zacząć?
A poniżej znajdziesz poprzednie lifegeekowe teksty, które w tym miesiącu się przydadzą:
- 11 przydatnych wtyczek do Chrome’a dla maksymalnej produktywności;
- Jak ograniczyć social media i przestać marnować czas;
- Jak zacząć planować z Nozbe;
- TOP 10 aplikacji, które wyniosą twoją produktywność na nowy poziom;
- Dobre słuchawki do pracy + moje ulubione playlisty.
Jeśli jest cokolwiek, co mogę do miesiąca tematycznego dodać, koniecznie daj znać! :)