Czekaliście, czekaliście i się doczekaliście! Rusza kolejny miesiąc tematyczny na Life Geek, tym razem będzie dotyczył sposobów, pomysłów, gadżetów i aplikacji ułatwiających organizację pracy.

Poprzednie miesiące tematyczne:

Disclaimer: w trakcie miesiąca tematycznego będę na wakacjach. Ale ponieważ chcę, by było to rasowe workation, miesiąc tematyczny będzie biegł swoim torem. Jedyną przeszkodą może być kiepski internet w miejscu, w którym będę (jest takie prawdopodobieństwo) – wtedy miesiąc tematyczny przedłużymy na pierwszy tydzień sierpnia.

Do organizacji pracy podejdziemy bardzo szeroko:

  • porozmawiamy, jakie produkty wspierają dobrą pracę – jakie krzesło warto mieć, jak dobrać słuchawki do pracy (i jakich używam ja i mocno sobie chwalę);
  • zorganizujemy sobie skrzynkę mailową i wyrobimy taki nawyk pracy z nią, by już nigdy nie stanowiła problemu;
  • pogadamy o tym, jak organizować pliki na komputerze i co oznacza Pulpit 0;
  • w ramach Narzędziownika Life Geek pokażę ci moje ulubione narzędzia, wspierające mnie w organizacji pracy;
  • a jeśli pracujesz nad projektami w grupie, ponarzekamy na Asanę i pokażę ci ciekawsze/prostsze narzędzie do pracy;
  • a na koniec opowiem o własnych doświadczeniach z workation i czy faktycznie tak cudownie podróżować i pracować naraz.

Do tego jeszcze kilka innych niespodzianek i freebiesy dla zapisanych do newslettera!

TEKSTY W RAMACH MIESIĄCA TEMATYCZNEGO:

A poniżej znajdziesz poprzednie lifegeekowe teksty, które w tym miesiącu się przydadzą:

Jeśli jest cokolwiek, co mogę do miesiąca tematycznego dodać, koniecznie daj znać! :)