FAQ

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Pytania dotyczące zamówień

Proszę wykonaj następujące kroki:

  • sprawdź, czy w skrzynce nie masz maila o tytule: “twoje dane logowania na kursy.lifegeek.pl” (e-mail przychodzi osobno). Może być w SPAMie.

Jeśli nie masz takiego maila:

Jeśli hasło nie przyjdzie:

  • napisz wiadomość na sklep@lifegeek.pl, podając nr zamówienia produktu, którego dotyczy dostęp do platformy.

Napisz wiadomość na sklep@lifegeek.pl podając poniższe informację:

  • nr zamówienia produktu, o który chodzi, 
  • załącz potwierdzenie płatności.

Napisz wiadomość na sklep@lifegeek.pl podając poniższe informację:

  • nr zamówienia produktu, o który chodzi, 
  • prawidłowy adres e-mail, na który mamy wysyłać komunikację mailową.

Proszę wykonaj następujące kroki:

  • wejdź na podstronę konkretnego kursu, którego dotyczy dostęp i skorzystaj z opcji przypomnienia hasła. Nowe hasło przyjdzie do ciebie mailem.

Jeśli hasło nie przyjdzie:

  • napisz wiadomość na sklep@lifegeek.pl, podając nazwę produktu oraz e-mail, którym logujesz się na platformę.

Napisz wiadomość na sklep@lifegeek.pl podając poniższe informację:

  • adres e-mail, którym logujesz się do platformy.

Na platformie https://kursy.lifegeek.pl/, osobnym e-mailem przychodzą dane do logowania (jeśli nie otrzymałeś maila, napisz wiadomość na sklep@lifegeek.pl i podaj nr zamówienia)

  • w e-mailu potwierdzającym zakup. Stamtąd pobierzesz go w formie PDF (jeśli go nie otrzymałeś, napisz wiadomość na sklep@lifegeek.pl i podaj nr zamówienia),
  • na https://lifegeek.pl/moje-konto, jeśli założyłeś u nas konto.

E-book dostępny jest tylko w formie PDF, ze względu na ćwiczenia i plannery do druku. E-book jest przygotowany z myślą o wydrukowaniu i aktywnym używaniu, niż czytaniu na czytniku.

E-book powinien pojawić się na twojej skrzynce zaraz po zakupie. Jeśli nie, sprawdź folder Spam (szczególnie jeśli masz skrzynkę na WP!). Jeśli dalej nie ma maila z potwierdzeniem zakupu, napisz wiadomość na sklep@lifegeek.pl.

Napisz wiadomość na sklep@lifegeek.pl podając poniższe informację:

  • nr zamówienia produktu, o który chodzi, 
  • jeśli chcesz zmienić tylko imię – podaj właściwe imię, jakim mamy się do ciebie zwracać w mailach;
  • jeśli chcesz zmienić e-mail – podaj nowy adres e-mail, na który mamy wysyłać komunikację mailową.

Napisz wiadomość na sklep@lifegeek.pl podając poniższe informację:

  • adresy e-mail dla wszystkich produktów, na których jesteś zarejestrowany na platformie kursowej, 
  • adres e-mail, do scalenia konta –  na którym masz mieć podpięte wszystkie produkty,
  • informację, czy komunikacja mailowa ma zostać przekierowana na adres e-mail, na który podepniemy wszystkie produkty.

Pytania dotyczące faktur

Jeśli przy płatności zaznaczyłeś okienko “Proszę o fakturę”, to zostanie ona automatycznie wystawiona i przesłana twojego maila.

Wyjątek stanowi faktura zagraniczna – jeśli potrzebujesz faktury zagranicznej napisz wiadomość na sklep@lifegeek.pl.

Jeśli potrzebujesz faktury zagranicznej do swojego zamówienia, napisz wiadomość na sklep@lifegeek.pl.

Napisz wiadomość na sklep@lifegeek.pl podając poniższe informację:

  • nr zamówienia produktu, o który chodzi, 
  • podaj dane, na które ma zostać wystawiona faktura
    • nazwa firmy
    • adres firmy
    • NIP firmy

Napisz wiadomość na sklep@lifegeek.pl podając poniższe informację:

  • nr zamówienia produktu, o który chodzi. 

Napisz wiadomość na sklep@lifegeek.pl podając poniższe informację:

  • nr zamówienia produktu, o który chodzi. 

Napisz wiadomość na sklep@lifegeek.pl podając poniższe informację:

  • nr zamówienia produktu, o który chodzi, 
  • napisz jakie dane mamy skorygować.

Pytania dotyczące Wirtualnego Coworking

Coworkowicze mogą przedłużać dostęp w dowolnym momencie, niezależnie od oficjalnych zapisów. Warunek to przedłużenie dostępu, póki subskrypcja jest aktywna.

Nie! Dostępy zawsze się sumują, nie nakładają! Jeśli twój dostęp wygasa 1 września, a ty przedłużasz go już 25 sierpnia, to nowy dostęp będzie liczył się od skończenia poprzedniego, czyli od 1 września.

Tak! Dostępy możesz zmieniać dowolnie, a przedłużenie jest dostępne dla ciebie niezależnie od oficjalnych naborów. Przedłużenie jest zawsze możliwe w cenie z danej edycji, obniżonej o 10% (zniżka na wszystkie produkty Life Geek dla coworkowiczów).

Do coworkingu szukamy tylko osoby, które są przekonane do tej idei i chcą dać jej szansę. Bez społeczności to nie zadziała. 🙂 Dlatego, nie oferujemy zwrotów. Jeśli chcesz przetestować coworking, wpadnij na Drzwi Otwarte.

W takim razie napisz do mnie wiadomość na coworking@lifegeek.pl, a ja wytłumaczę ci wszystkie szczegóły tego projektu!

Inne pytania

Najlepiej napisz wiadomość na sklep@lifegeek.pl. Postaramy się udzielić odpowiedzi w ciągu jednego dnia roboczego, od momentu otrzymania twojego maila.