fbpx
DOSTĘP DO SZKOLENIA (I PROMOCJI) KOŃCZY SIĘ ZA...

Jeśli potrzebujesz wsparcia przy organizacji stabilnej i dochodowej firmy, to przez najbliższe
5 dni możesz kupić pakiet zarządzania małym biznesem 100 zł taniej!

LG_ZJC_nowe_combo

ODZYSKAJ KONTROLĘ

NAD FIRMĄ I ZACZNIJ ZARABIAĆ WIĘCEJ, PRACUJĄC MNIEJ!

Pakiet Zarządzaj jak CEO nauczy cię, jak zarządzać pracą, planować przyszłość, uporządkować marketing czy finanse, by pracować mniej, zarabiać więcej i to bez poświęcania życia prywatnego, rodziny czy snu.

Przejdź od pracy W biznesie do pracy NAD biznesem i ciesz się firmą, która działa jak dobrze naoliwiona maszyna!

Twoja mała firma powstała, bo zależało ci na wolności, a masz wrażenie, że gonisz własny ogon i nic nie idzie do przodu...

Czy ty też tak masz, że prowadzenie firmy zaczyna cię przytłaczać? Nowa opcja w social mediach sprawia, że musisz zmienić wszystkie plany na treści. Chcesz wprowadzić nową usługę, ale nie wiesz, czy to się opłaci. Promocja na twój nowy produkt właśnie się skończyła, a pieniędzy w portfelu wcale nie przybyło.

A do tego galopująca inflacja, konkurencja, która zawsze jest krok dalej i przeładowanie pracą…

Masz coraz więcej odpowiedzialności, trudne decyzje do podjęcia i…  zero czasu, żeby zająć się zadaniami, które mogą rozwinąć twój biznes, bo kalendarz masz wypełniony po brzegi pracą dla klientów. 

Nagle okazuje się, że 90% twojego czasu pochłania "gaszenie pożarów" i biegniesz sprintem przez kolejne dni, tygodnie, miesiące. Każdy dzień kończysz z uczuciem, że nic z twoich planów i celów nie poszło do przodu.

Bez zatrzymania się na chwilę, zaplanowania działań i analizy, w którą stronę iść i jaki jest “zwrot” z zainwestowanego czasu, praca pochłania tyle energii, że powoli tracisz zapał i pasję do tego co robisz. Jedziesz na autopilocie, robiąc jedno zadania za drugim, a w przerwie (jeśli jest jakaś przerwa…) chaotycznie próbujesz nowych social media (a może Rolki…?), wypuszczasz produkty i zgadzasz się na każdą współpracę, żeby tylko przetrwać. 

I gdzieś z tyłu głowy zaczyna ci się tlić myśl, że trzeba będzie zrezygnować…

Brzmi znajomo?

Nie, nie siedzę w twojej głowie ;)

Kiedy ruszałam ze swoim biznesem, działałam tak samo. Pracowałam coraz więcej i próbowałam ciągle nowych produktów, strategii, marketingu.

Miałam wrażenie, że moja lista zadań ciągnie się kilometrami, odhaczałam codziennie po kilka z nich, ale nic nie malało. Pracowałam od rana do nocy i NIGDY nie mogłam być pewna, ile zarobię w tym miesiącu. 

Kiedy po raz kolejny po tygodniach tworzenia nowego produktu i spędzaniu GODZIN w mediach społecznościowych zarabiałam na waciki zrozumiałam, że:

Nie sztuką jest pracować DUŻO.
Sztuką jest znaleźć SYSTEM działania, który daje wyniki.

Przestałam siedzieć całe dnie w liście zadań. Zaczęłam poświęcać czas na to, żeby przyjrzeć się swojemu biznesowi – z pozycji właścicielki, czyli CEO, a nie tylko pracownika.

I wtedy zrozumiałam, że...

Żeby rozwinąć biznes, muszę zacząć myśleć jak SZEF, nie jak pracownik, co sprowadza się do tych 3 prostych rzeczy...

Nie chodzi o ilość pracy, a o efekt

Czasem rezultaty nie zależą od zadań, a od dobrych decyzji, na przykład zatrudnienia specjalisty czy podniesienia cen. Jeśli wiesz, gdzie szukać informacji, możesz regularnie mierzyć wyniki i eliminować to, co nie działa.

Musisz wiedzieć, gdzie idziesz

Wszystkie firmy, które odnoszą sukces - duży czy mały - mają plan. Co oznacza, że zamiast czekać na klientów, aktywnie tworzą strategie, które doprowadzą ich do efektów, jakich potrzebują. Żeby się rozwijać, musisz poświęcić czas na analizę, planowanie i podsumowanie.

Biznes to maraton, nie sprint

Właściciele zyskownych firm wiedzą, że nie da się pracować na wysokich obrotach przez wiele lat, czas nie jest z gumy, a szczęście trafia się rzadko. Dlatego regularnie sprawdzają wynik, wyciągają z nich wnioski i rozwijają biznes szybciej.

Dzisiaj wiem, że...

Biznes rośnie, gdy analizujesz co działa

I właśnie dlatego stworzyłam system Zarządzaj jak CEO

…dzięki któremu przestaniesz tylko pracować w biznesie, a zaczniesz nad nim panować. Nauczysz się jak uporządkować finanse, marketing, cele i pracę, by odważnie podejmować decyzje i iść do przodu, nawet jeśli teraz czujesz przytłoczenie. 

Być może myślisz teraz...

Ale ja nie mam czasu na analizę i planowanie. Czas to pieniądz, a ten zarobię tylko, kiedy pracuję dla klientów!

Czas, jak pieniądze, trzeba zainwestować. Kupując nowe szkolenie nie oczekujesz przecież zwrotu od razu, prawda? Podobnie jest z czasem. DOBRE planowanie i analizowanie wyników (nie, sprawdzanie statystyk Instagrama czy stanu konta to nie mierzenie wyników…) to być albo nie być dla biznesu, który miał być spełnieniem marzeń, a powoli staje się koszmarem. To właśnie tworzenie strategicznych celów (wspartych analizą!) odróżnia przedsiębiorców, którzy osiągają sukces od tych, którzy są na skraju wypalenia.

Zresztą według amerykańskich badań, przeprowadzonych w 2010 roku na 11.046 firmach:

O 30% szybciej rosną firmy, które planują, od tych, które tego nie robią
30%
71% szybko rosnących firm ma plany na kwartały i lata
71%
92% - o tyle średnio rok do roku rosną firmy, które planują
92%

To oznacza jedno:

Jeśli zaczniesz dbać o firmowe cele, finanse i promocję, masz szansę na szybki wzrost - nawet, jeśli masz prężnie działającą konkurencję i widmo kryzysu na karku.

Rozwijanie biznesu to nie działanie po omacku

Rozwijanie biznesu to analizowanie wyników, wyciąganie wniosków i planowanie kolejnych kroków, które doprowadzą cię do życia i biznesu, jakiego oczekujesz.

LG_cowork_2021_dokampanii

Kiedy przestałam robić co popadnie, a zaczęłam mierzyć to, co działa i skupiać się na najważniejszych zadaniach, mój „projekt na boku” zamienił się w prawdziwy biznes.

Po roku od ustalenia mierzalnych celów i pracy w tym systemie firma zaczęła przynosić 6-cyfrowe przychody, mimo że rok wcześniej zarabiała na waciki. 

Zaczęłam rozwijać ją w zgodzie ze sobą bez oglądania się na innych czy robienia drogich studiów z zarządzania. Planowanie, wsparte regularnym analizowaniem wyników dały mi stabilny przychód, szybki wzrost i dużo satysfakcji z pracy.

Efekt? Mój mały biznes co roku bije kolejne rekordy sprzedażowe (w ciągu 2 ostatnich lat przyniósł ponad 0,5 mln przychodu), a ja nie pracuję więcej i spokojnie idę do przodu. Mimo że wcześniej pracowałam w innej branży i nigdy nie zarządzałam firmą, dziś mam biznes z ponad 4000 klientami i wolnością, o jakiej nigdy nie mogłabym marzyć.

Wszystko, co wiem, zawarłam w pakiecie

Zarządzaj jak CEO

Zarządzaj jak CEO nauczy cię, jak przestać zgadywać następne kroki, a zacząć pewnie rozwijać swój biznes - i osiągać rezultaty. Zaczniesz analizować to, co dzieje się w twoim biznesie, ustalać cele, w których efekt jest ważniejszy niż godziny spędzone przy komputerze i planować działania strategicznie, a nie tylko reagując na maile od klientów.

Zamiast działać bez planu, zaczniesz zarządzać firmą jak CEO, pewnie podejmując kolejne decyzje, by mieć stabilniejszą firmę, więcej wolności, więcej pieniędzy - a to wszystko bez podporządkowywania życia twojej firmie.

PRZEZ NAJBLIŻSZE 5 DNI 100 ZŁ TANIEJ!

Oto, co znajdziesz w środku

System Zarządzaj jak CEO składa się z 4 prostych kroków

mierz jak ceo arkusze finansowe
KROK #1: ZAPLANUJ CELE FINANSOWE - PODSTAWĘ DZIAŁANIA FIRMY

Określisz swoje PRAWDZIWE I OSIĄGALNE cele finansowe. Ustalisz, którymi produktami i usługami chcesz je zrealizować. Z arkuszami do mierzenia finansów zaczniesz regularnie sprawdzać, co przynosi najwięcej przychodu, a które działania możesz bez żalu pożegnać.

Pomoże ci w tym system ustalania celów finansowych i planu finansowego, wsparty odpowiednimi narzędziami (arkusz Google Sheets / Excel) do mierzenia przychodów, kosztów i innych finansowych wskaźników.

Wartość: 159 zł

KROK #2: MIERZ NAJWAŻNIEJSZE WSKAŹNIKI (KANAŁY MARKETINGOWE, CELE BIZNESOWE), BY WIEDZIEĆ CO DZIAŁA

Nauczysz się, które wskaźniki śledzić, by wiedzieć, w jakiej kondycji jest twój biznes. Opracujesz plan, jak działać, by produkty i usługi osiągały cele finansowe, których oczekujesz, bez bycia przykutym do biurka 24/7.
Pomogą ci w tym m.in. arkusze Google Sheets / Excel dotyczące celów marketingowych i biznesowych, a także skuteczności twoich działań w podziale na kanały.

Wartość: 129 zł

mierz jak ceo arkusze marketingowe
Mierz jak ceo arkusze mierzalnych celów
KROK #3: POSTAW BIZNESOWI MIERZALNE CELE, BY ROZWIJAŁA SIĘ TWOJA FIRMA, A NIE LISTA ZADAŃ

Poznasz system, który stosują największe firmy na świecie - od Google po Intela i zaczniesz pracować, by mieć efekty, a nie wysiadywać godziny przed komputerem. Na podstawie danych finansowych i dotychczasowych wyników określisz cele, a w ich mierzeniu pomoże ci łatwy do opanowania arkusz Google Sheets.

Poznasz system tworzenia mierzalnych celów w biznesie, a także sposób ich analizowania, wraz z narzędziem Google Sheets / Excel do ich śledzenia i wyciągania wniosków.

Wartość: 159 zł

KROK #4: REGULARNIE RÓB CEO DAY - PODSUMOWANIE, PORZĄDKI I PLANOWANIE, BY ODZYSKAĆ KONTROLĘ NAD FIRMĄ

Z arkuszami i szablonami, zawierającymi wszystkie najważniejsze zadania w ramach CEO Day, przeprowadzisz własne "spotkanie zarządu" w godzinę. Krok po kroku przeprowadzę cię przez proces podsumowania, porządków i planowania, by twój biznes już zawsze działał jak dobrze naoliwiona maszyna!

Pomogą ci w tym checklisty z CEO Day tygodniowym, miesięcznym kwartalnym i rocznym, a także szablony do najpopularniejszych narzędzi (Asana, Trello, ClickUp, Canva) z zaimplementowanymi zadaniami z checklist, które ułatwią ci pracę!

Wartość: 494 zł

Mierz jak ceo arkusze mierzalnych celów
Zrobiłam to za ciebie

Nie musisz mieć MBA, czytać nudnych książek ekonomicznych czy znać się na liczbach. Sama nie jestem i nie mam zamiaru być analitykiem finansowym. ;) Zebrałam najlepsze praktyki z prowadzenia małego, ale sprawnego biznesu online i przełożyłam na system, który działa, ale nie zabiera czasu. Możesz z nim działać, gdy dopiero zaczynasz, lub gdy już myślisz o zatrudnieniu pierwszego pracownika.

TYLKO PRZEZ NAJBLIŻSZE 5 DNI 100 ZŁ TANIEJ!

(Natychmiastowy dostep po zakupie)

krzysiek_op

Mimo, że jestem magistrem zarządzania i przerobiłem różne szkolenia z prowadzenia firmy, jeszcze nikt w tak przystępny sposób nie przedstawił mi tego tematu

Mimo, że jestem magistrem zarządzania i przerobiłem różne szkolenia z prowadzenia firmy, jeszcze nikt w tak przystępny sposób nie przedstawił mi tego tematu. Zmieniłem sposób patrzenia na swoje cele. Przedtem, gdy wszystko szło dobrze, ciągle podnosiłem poprzeczkę i przez to czułem się przytłoczony.  Teraz więcej czasu poświęcam na strategiczne myślenie, planowanie i działanie. Dodatkowo otrzymałem gotowe, przejrzyste narzędzia, które ułatwiają mi cały proces.

– Krzysztof Gonet, tworzy strony, sklepy internetowe i platformy do sprzedaży kursów online

Dlaczego warto?

Zarządzaj jak CEO to nie kolejny kurs.
To narzędzie, z którym działasz.

Zarządzaj jak CEO to esencja prowadzenia małej firmy w przystępnych narzędziach.
Ograniczyłam lekcje i teorię do minimum. W zamian otrzymasz prosty proces, zamieniony na praktyczne checklisty i arkusze Google Sheets / Excel, z którym od razu zaczniesz mierzyć i planować to, co najważniejsze.

To produkt od praktyka dla praktyka, który tak jak ty nie chce spędzać godzin na nauce - dlatego stawia na KONKRETY:

Arkusze do mierzenia najważniejszych wskaźników

6 intuicyjnych arkuszy Google Sheets (mierzenie finansów, marketingu, celów + bonusy), które poprowadzą cię za rękę przez system planowania i mierzenia wyników.

Checklisty z zadaniami CEO na każdy tydzień, miesiąc, kwartał

Zebrałam zadania CEO, które pomogą ci podsumować, uporządkować i zaplanować działania w małym biznesie – z tymi arkuszami wystarczy ci godzina w tygodniu!

Wskazówki, jak działać z arkuszami i instrukcje techniczne

W paczce znajdziesz omówienie każdego z arkuszy, ale też wskazówki i dodatkowe materiały, jak najlepiej korzystać z Zarządzaj jak CEO, by twoja mała firma działała sprawnie

Gotowe szablony - kopiujesz i działasz

Arkusze Google Sheets kopiujesz do siebie jednym kliknięciem i wygodnie używasz gdzie chcesz. Możesz zapisać arkusze jako Excel i korzystaj z nich jak lubisz!

Przestań działać po omacku i strategicznie rozwijaj mały biznes

...bez tracenia czasu na kolejny kurs, którego nie przerobisz

Co dokładnie otrzymujesz?

Otrzymujesz pakiet, składający się z dwóch bestsellerowych produktów – Mierz jak CEO i Planuj jak CEO. To nie tylko zestaw narzędzi, z którymi wsiądziesz na fotel CEO i zaczniesz zarządzać firmą, ale instrukcja, jak działać w małym biznesie, żeby przestać tracić czas i pieniądze.

Wyobraź sobie, że wchodzisz w nowy miesiąc ze spokojem, konkretnym celem i PLANEM, jak do tego celu dotrzeć – bo wszystko masz już sprawdzone i policzone. A co najlepsze – tak może być już zawsze!

Zarządzaj jak CEO

Mierz jak CEO (system mierzenia wyników w małym biznesie) plus Planuj jak CEO (system planowania w małym biznesie)

299 zł

399 zł

(najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni - 399 zł)

Promocja trwa tylko przez 5 dni!

Ta inwestycja to koszt maksymalnie 2-3 godzin twojej pracy, jeśli pracujesz bezpośrednio z klientami. Jeden nieduży, sprzedany kurs online albo 2,5 sprzedanych ebooków za 97 zł. A to nie kurs, który przerobisz i zapomnisz. To NARZĘDZIE, z którego pomocą zaoszczędzisz czas i pieniądze, a praca z nim będzie ci się w przyszłości zwracać wielokrotnie.

Wystawiamy faktury VAT, więc pakiet łatwo wrzucisz w koszty prowadzenia działalności.

Ale to nie wszystko! Dodatkowo otrzymasz...

BONUS #1: MIERZENIE CZASU PRACY Z OMÓWIENIEM

Naucz się, jak dobrze liczyć czas spędzony na pracy i... przeliczać go na pieniądze! W zestawie zgrabny arkusz ułatwiający mierzenie czasu pracy i lepszą organizację.

Wartość: 69 zł

BONUS #2: WYCENA CZASU PRACY I PRODUKTU Z OMÓWIENIEM

Naucz się, na co zwrócić uwagę przy wycenie produktu w małej firmie - i już nigdy nie dokładaj do małego biznesu!

Wartość: 69 zł

BONUS #3: KALKULATOR KAMPANII MARKETINGOWYCH

Zamiast ustalać cele marketingowe po omacku, zaczniesz działać na konkretnych danych i liczbach tak, by zawsze wiedzieć, ile osób musisz zebrać, by wypełnić swoje cele finansowe i marketingowe

Wartość: 129 zł

BONUS #4: 5 SZABLONÓW DO NARZĘDZI ONLINE (ASANA, CLICKUP, TRELLO, NOTION)

Każda z checklist została zaimplementowana do najpopularniejszych narzędzi do zadań, tak abyś od razu zabrał się do pracy z nimi, zamiast spędzać godziny na przepisywanie zadań. W pakiecie szablon do: Asana, Trello, Clickup, Notion i Canva

Wartość: 197 zł

mierz jak ceo szkolenie okr
BONUS #5: SZKOLENIE "OKRy DLA KREATYWNYCH"

Naucz się, jak dobrze ustalać i zarządzać celami opartymi o wskaźniki - metody, z której korzystają firmy takie, jak Google, Intel czy Allegro - nawet, jeśli pracujesz w kreatywnym biznesie i nie wiesz, jak go mierzyć!

Wartość: 119 zł

BONUS #6: DARMOWE AKTUALIZACJE ZARZĄDZAJ JAK CEO - NA ZAWSZE

Masz dożywotni dostęp do aktualizacji ZA DARMO - jeśli zmieni się lub pojawi coś nowego, wszystkie dodatkowe materiały będą na ciebie czekać w wygodnym panelu kursowym.

BONUS #7: INSTRUKCJE TECHNICZNE

Każdy szablon posiada dodatkowe nagrania wideo, które krok po kroku przeprowadzą cię przez proces korzystania z systemu w ulubionym narzędziu.

Czy Zarządzaj jak CEO jest dla ciebie?

Zarządzaj jak CEO jest dla ciebie, jeśli...

Nie kupuj Zarządzaj jak CEO, jeśli...

Czy nie byłoby cudownie wreszcie mieć konkretny plan, jak rozwinąć firmę, a nie miotać się od klienta do klienta? Uporządkować działania i dokładnie wiedzieć, co zrobić żeby rozwinąć firmę?

(Zapłać nawet 54 dni później – wybierz opcję płatności PayPo lub Pay24NOW)

ola_w

Żałuję, że nie miałam tego pakietu, gdy startowałam z małym biznesem

Żałuję, że tak skrupulatnie przygotowanego
i pomocnego materiału nie miałam pod ręką w momencie, gdy startowałam ze swoim małym biznesem. Czuję, że wtedy moja praca nie byłaby tak chaotyczna i spontaniczna, jak była do czasu zetknięcia się z tymi narzędziami.

– Ola Wojciechowska, pedagożka i właścicielka Rodzicielstwa pod papugami

Dlaczego warto?

Dzięki Zarządzaj jak CEO...

Zrozumiesz swoje priorytety

Nauczysz się przeprowadzać mini audyty pracy, finansów czy marketingu, dzięki czemu łatwo określisz, co można poprawić i zmienić, żeby rozwinąć swój biznes, nie pracując więcej.

Oszczędzisz do 10h w tygodniu

Nie musisz budować własnego systemu zarządzania, wystarczy że w 5 minut przekopiujesz arkusze do siebie i zaczniesz pracować z nimi od zaraz

Przestaniesz tracić pieniądze

Tracisz pieniądze na nieefektywną komunikację, narzędzia, działania? Dzięki mierzeniu celów, przychodów i statystyk dostaniesz informacje na talerzu

Zaczniesz rozwijać się szybciej

Dzięki stawianiu dobrych, mierzalnych i możliwych do wykonania celów przestaniesz stresować się tym, że musisz robić wszystko. Firma nie będzie spędzała ci snu z powiek, a ty zaczniesz konsekwentnie budować taki biznes, w którym jest czas i na wspaniałe projekty i na spędzanie czasu z rodziną.

Ponad 1000 małych biznesów korzysta z tego systemu!

Oni już kupili!

Z narzędzi wchodzących w skład Zarządzaj jak CEO korzystają copywriterzy, edukatorzy, twórcy kursów, trenerzy biznesu, właściciele sklepów, wirtualne asystentki, coachowie, graficy, fotografowie i wiele innych!