Skaluj swój solobiznes
Czy ty też tak masz, że prowadzenie firmy zaczyna cię przytłaczać? Nowa opcja w social mediach sprawia, że musisz zmienić wszystkie plany na treści. Chcesz wprowadzić nową usługę, ale nie wiesz, czy to się opłaci. Promocja na twój nowy produkt właśnie się skończyła, a pieniędzy w portfelu wcale nie przybyło.
A do tego galopująca inflacja, konkurencja, która zawsze jest krok dalej i przeładowanie pracą…
Masz coraz więcej odpowiedzialności, trudne decyzje do podjęcia i… zero czasu, żeby zająć się zadaniami, które mogą rozwinąć twój biznes, bo kalendarz masz wypełniony po brzegi pracą dla klientów.
Bez zatrzymania się na chwilę, zaplanowania działań i analizy, w którą stronę iść i jaki jest “zwrot” z zainwestowanego czasu, praca pochłania tyle energii, że powoli tracisz zapał i pasję do tego co robisz. Jedziesz na autopilocie, robiąc jedno zadania za drugim, a w przerwie (jeśli jest jakaś przerwa…) chaotycznie próbujesz nowych social media (a może Rolki…?), wypuszczasz produkty i zgadzasz się na każdą współpracę, żeby tylko przetrwać.
I gdzieś z tyłu głowy zaczyna ci się tlić myśl, że trzeba będzie zrezygnować…
Kiedy ruszałam ze swoim biznesem, działałam tak samo. Pracowałam coraz więcej i próbowałam ciągle nowych produktów, strategii, marketingu.
Miałam wrażenie, że moja lista zadań ciągnie się kilometrami, odhaczałam codziennie po kilka z nich, ale nic nie malało. Pracowałam od rana do nocy i NIGDY nie mogłam być pewna, ile zarobię w tym miesiącu.
Kiedy po raz kolejny po tygodniach tworzenia nowego produktu i spędzaniu GODZIN w mediach społecznościowych zarabiałam na waciki zrozumiałam, że:
Przestałam siedzieć całe dnie w liście zadań. Zaczęłam poświęcać czas na to, żeby przyjrzeć się swojemu biznesowi – z pozycji właścicielki, czyli CEO, a nie tylko pracownika.
Czasem rezultaty nie zależą od zadań, a od dobrych decyzji, na przykład zatrudnienia specjalisty czy podniesienia cen. Jeśli wiesz, gdzie szukać informacji, możesz regularnie mierzyć wyniki i eliminować to, co nie działa.
Wszystkie firmy, które odnoszą sukces - duży czy mały - mają plan. Co oznacza, że zamiast czekać na klientów, aktywnie tworzą strategie, które doprowadzą ich do efektów, jakich potrzebują. Żeby się rozwijać, musisz poświęcić czas na analizę, planowanie i podsumowanie.
Właściciele zyskownych firm wiedzą, że nie da się pracować na wysokich obrotach przez wiele lat, czas nie jest z gumy, a szczęście trafia się rzadko. Dlatego regularnie sprawdzają wynik, wyciągają z nich wnioski i rozwijają biznes szybciej.
…dzięki któremu przestaniesz tylko pracować w biznesie, a zaczniesz nad nim panować. Nauczysz się jak uporządkować finanse, marketing, cele i pracę, by odważnie podejmować decyzje i iść do przodu, nawet jeśli teraz czujesz przytłoczenie.
Czas, jak pieniądze, trzeba zainwestować. Kupując nowe szkolenie nie oczekujesz przecież zwrotu od razu, prawda? Podobnie jest z czasem. DOBRE planowanie i analizowanie wyników (nie, sprawdzanie statystyk Instagrama czy stanu konta to nie mierzenie wyników…) to być albo nie być dla biznesu, który miał być spełnieniem marzeń, a powoli staje się koszmarem. To właśnie tworzenie strategicznych celów (wspartych analizą!) odróżnia przedsiębiorców, którzy osiągają sukces od tych, którzy są na skraju wypalenia.
Zresztą według amerykańskich badań, przeprowadzonych w 2010 roku na 11.046 firmach:
To oznacza jedno:
Kiedy przestałam robić co popadnie, a zaczęłam mierzyć to, co działa i skupiać się na najważniejszych zadaniach, mój „projekt na boku” zamienił się w prawdziwy biznes.
Po roku od ustalenia mierzalnych celów i pracy w tym systemie firma zaczęła przynosić 6-cyfrowe przychody, mimo że rok wcześniej zarabiała na waciki.
Zaczęłam rozwijać ją w zgodzie ze sobą bez oglądania się na innych czy robienia drogich studiów z zarządzania. Planowanie, wsparte regularnym analizowaniem wyników dały mi stabilny przychód, szybki wzrost i dużo satysfakcji z pracy.
Efekt? Mój mały biznes co roku bije kolejne rekordy sprzedażowe (w ciągu 2 ostatnich lat przyniósł ponad 0,5 mln przychodu), a ja nie pracuję więcej i spokojnie idę do przodu. Mimo że wcześniej pracowałam w innej branży i nigdy nie zarządzałam firmą, dziś mam biznes z ponad 4000 klientami i wolnością, o jakiej nigdy nie mogłabym marzyć.
Zarządzaj jak CEO nauczy cię, jak przestać zgadywać następne kroki, a zacząć pewnie rozwijać swój biznes - i osiągać rezultaty. Zaczniesz analizować to, co dzieje się w twoim biznesie, ustalać cele, w których efekt jest ważniejszy niż godziny spędzone przy komputerze i planować działania strategicznie, a nie tylko reagując na maile od klientów.
Zamiast działać bez planu, zaczniesz zarządzać firmą jak CEO, pewnie podejmując kolejne decyzje, by mieć stabilniejszą firmę, więcej wolności, więcej pieniędzy - a to wszystko bez podporządkowywania życia twojej firmie.
PRZEZ NAJBLIŻSZE 5 DNI 100 ZŁ TANIEJ!
Określisz swoje PRAWDZIWE I OSIĄGALNE cele finansowe. Ustalisz, którymi produktami i usługami chcesz je zrealizować. Z arkuszami do mierzenia finansów zaczniesz regularnie sprawdzać, co przynosi najwięcej przychodu, a które działania możesz bez żalu pożegnać.
Pomoże ci w tym system ustalania celów finansowych i planu finansowego, wsparty odpowiednimi narzędziami (arkusz Google Sheets / Excel) do mierzenia przychodów, kosztów i innych finansowych wskaźników.
Wartość: 159 zł
Nauczysz się, które wskaźniki śledzić, by wiedzieć, w jakiej kondycji jest twój biznes. Opracujesz plan, jak działać, by produkty i usługi osiągały cele finansowe, których oczekujesz, bez bycia przykutym do biurka 24/7.
Pomogą ci w tym m.in. arkusze Google Sheets / Excel dotyczące celów marketingowych i biznesowych, a także skuteczności twoich działań w podziale na kanały.
Wartość: 129 zł
Poznasz system, który stosują największe firmy na świecie - od Google po Intela i zaczniesz pracować, by mieć efekty, a nie wysiadywać godziny przed komputerem. Na podstawie danych finansowych i dotychczasowych wyników określisz cele, a w ich mierzeniu pomoże ci łatwy do opanowania arkusz Google Sheets.
Poznasz system tworzenia mierzalnych celów w biznesie, a także sposób ich analizowania, wraz z narzędziem Google Sheets / Excel do ich śledzenia i wyciągania wniosków.
Wartość: 159 zł
Z arkuszami i szablonami, zawierającymi wszystkie najważniejsze zadania w ramach CEO Day, przeprowadzisz własne "spotkanie zarządu" w godzinę. Krok po kroku przeprowadzę cię przez proces podsumowania, porządków i planowania, by twój biznes już zawsze działał jak dobrze naoliwiona maszyna!
Pomogą ci w tym checklisty z CEO Day tygodniowym, miesięcznym kwartalnym i rocznym, a także szablony do najpopularniejszych narzędzi (Asana, Trello, ClickUp, Canva) z zaimplementowanymi zadaniami z checklist, które ułatwią ci pracę!
Wartość: 494 zł
Nie musisz mieć MBA, czytać nudnych książek ekonomicznych czy znać się na liczbach. Sama nie jestem i nie mam zamiaru być analitykiem finansowym. ;) Zebrałam najlepsze praktyki z prowadzenia małego, ale sprawnego biznesu online i przełożyłam na system, który działa, ale nie zabiera czasu. Możesz z nim działać, gdy dopiero zaczynasz, lub gdy już myślisz o zatrudnieniu pierwszego pracownika.
TYLKO PRZEZ NAJBLIŻSZE 5 DNI 100 ZŁ TANIEJ!
(Natychmiastowy dostep po zakupie)
Mimo, że jestem magistrem zarządzania i przerobiłem różne szkolenia z prowadzenia firmy, jeszcze nikt w tak przystępny sposób nie przedstawił mi tego tematu. Zmieniłem sposób patrzenia na swoje cele. Przedtem, gdy wszystko szło dobrze, ciągle podnosiłem poprzeczkę i przez to czułem się przytłoczony. Teraz więcej czasu poświęcam na strategiczne myślenie, planowanie i działanie. Dodatkowo otrzymałem gotowe, przejrzyste narzędzia, które ułatwiają mi cały proces.
– Krzysztof Gonet, tworzy strony, sklepy internetowe i platformy do sprzedaży kursów online
Zarządzaj jak CEO to esencja prowadzenia małej firmy w przystępnych narzędziach.
Ograniczyłam lekcje i teorię do minimum. W zamian otrzymasz prosty proces, zamieniony na praktyczne checklisty i arkusze Google Sheets / Excel, z którym od razu zaczniesz mierzyć i planować to, co najważniejsze.
To produkt od praktyka dla praktyka, który tak jak ty nie chce spędzać godzin na nauce - dlatego stawia na KONKRETY:
6 intuicyjnych arkuszy Google Sheets (mierzenie finansów, marketingu, celów + bonusy), które poprowadzą cię za rękę przez system planowania i mierzenia wyników.
Zebrałam zadania CEO, które pomogą ci podsumować, uporządkować i zaplanować działania w małym biznesie – z tymi arkuszami wystarczy ci godzina w tygodniu!
W paczce znajdziesz omówienie każdego z arkuszy, ale też wskazówki i dodatkowe materiały, jak najlepiej korzystać z Zarządzaj jak CEO, by twoja mała firma działała sprawnie
Arkusze Google Sheets kopiujesz do siebie jednym kliknięciem i wygodnie używasz gdzie chcesz. Możesz zapisać arkusze jako Excel i korzystaj z nich jak lubisz!
Otrzymujesz pakiet, składający się z dwóch bestsellerowych produktów – Mierz jak CEO i Planuj jak CEO. To nie tylko zestaw narzędzi, z którymi wsiądziesz na fotel CEO i zaczniesz zarządzać firmą, ale instrukcja, jak działać w małym biznesie, żeby przestać tracić czas i pieniądze.
Wyobraź sobie, że wchodzisz w nowy miesiąc ze spokojem, konkretnym celem i PLANEM, jak do tego celu dotrzeć – bo wszystko masz już sprawdzone i policzone. A co najlepsze – tak może być już zawsze!
(najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni - 399 zł)
Ta inwestycja to koszt maksymalnie 2-3 godzin twojej pracy, jeśli pracujesz bezpośrednio z klientami. Jeden nieduży, sprzedany kurs online albo 2,5 sprzedanych ebooków za 97 zł. A to nie kurs, który przerobisz i zapomnisz. To NARZĘDZIE, z którego pomocą zaoszczędzisz czas i pieniądze, a praca z nim będzie ci się w przyszłości zwracać wielokrotnie.
Wystawiamy faktury VAT, więc pakiet łatwo wrzucisz w koszty prowadzenia działalności.
Naucz się, jak dobrze liczyć czas spędzony na pracy i... przeliczać go na pieniądze! W zestawie zgrabny arkusz ułatwiający mierzenie czasu pracy i lepszą organizację.
Wartość: 69 zł
Naucz się, na co zwrócić uwagę przy wycenie produktu w małej firmie - i już nigdy nie dokładaj do małego biznesu!
Wartość: 69 zł
Zamiast ustalać cele marketingowe po omacku, zaczniesz działać na konkretnych danych i liczbach tak, by zawsze wiedzieć, ile osób musisz zebrać, by wypełnić swoje cele finansowe i marketingowe
Wartość: 129 zł
Każda z checklist została zaimplementowana do najpopularniejszych narzędzi do zadań, tak abyś od razu zabrał się do pracy z nimi, zamiast spędzać godziny na przepisywanie zadań. W pakiecie szablon do: Asana, Trello, Clickup, Notion i Canva
Wartość: 197 zł
Naucz się, jak dobrze ustalać i zarządzać celami opartymi o wskaźniki - metody, z której korzystają firmy takie, jak Google, Intel czy Allegro - nawet, jeśli pracujesz w kreatywnym biznesie i nie wiesz, jak go mierzyć!
Wartość: 119 zł
Masz dożywotni dostęp do aktualizacji ZA DARMO - jeśli zmieni się lub pojawi coś nowego, wszystkie dodatkowe materiały będą na ciebie czekać w wygodnym panelu kursowym.
Każdy szablon posiada dodatkowe nagrania wideo, które krok po kroku przeprowadzą cię przez proces korzystania z systemu w ulubionym narzędziu.
(Zapłać nawet 54 dni później – wybierz opcję płatności PayPo lub Pay24NOW)
Żałuję, że tak skrupulatnie przygotowanego
i pomocnego materiału nie miałam pod ręką w momencie, gdy startowałam ze swoim małym biznesem. Czuję, że wtedy moja praca nie byłaby tak chaotyczna i spontaniczna, jak była do czasu zetknięcia się z tymi narzędziami.
– Ola Wojciechowska, pedagożka i właścicielka Rodzicielstwa pod papugami
Nauczysz się przeprowadzać mini audyty pracy, finansów czy marketingu, dzięki czemu łatwo określisz, co można poprawić i zmienić, żeby rozwinąć swój biznes, nie pracując więcej.
Nie musisz budować własnego systemu zarządzania, wystarczy że w 5 minut przekopiujesz arkusze do siebie i zaczniesz pracować z nimi od zaraz
Tracisz pieniądze na nieefektywną komunikację, narzędzia, działania? Dzięki mierzeniu celów, przychodów i statystyk dostaniesz informacje na talerzu
Dzięki stawianiu dobrych, mierzalnych i możliwych do wykonania celów przestaniesz stresować się tym, że musisz robić wszystko. Firma nie będzie spędzała ci snu z powiek, a ty zaczniesz konsekwentnie budować taki biznes, w którym jest czas i na wspaniałe projekty i na spędzanie czasu z rodziną.
Z narzędzi wchodzących w skład Zarządzaj jak CEO korzystają copywriterzy, edukatorzy, twórcy kursów, trenerzy biznesu, właściciele sklepów, wirtualne asystentki, coachowie, graficy, fotografowie i wiele innych!