Organizacja każdej firmy, nawet małej, to sztuka wybierania tego, co najważniejsze, i systematyzowania tego, co zrobić należy. W kolejnym odcinku podcastu o systemach biznesowych, które może i brzmią bardzo formalnie, ale przydadzą się zawsze, gdy chcesz uwolnić czas, a nie masz jeszcze w planach nikogo zatrudniać.

👉 Spis treści

  • Jak się NIE organizować – łatwo uniknąć podstawowych błędów.
  • Kiedy życie wkracza do pracy – jak przygotować firmę na niespodziewane trudności.
  • Finanse, marketing, praca – jak odpowiednio usystematyzowane sprawią, że firma nie będzie zabierać ci całego życia.
  • Do czego potrzebna jest firmowa rutyna?
  • Co jeszcze zyskasz dzięki systemom?

👉 Wspomniane w odcinku

Źródło: homehacks.co

👉 Sprawdź też:

Niektóre linki to linki afiliacyjne, co oznacza, że jeśli dokonasz zakupu, otrzymam prowizję. Zawsze polecam tylko sprawdzone i lubiane przeze mnie produkty.

Słuchaj Life Geek Show na:


Life Geek Show to podcast o zarządzaniu czasem i firmą dla soloprenerów i właścicieli małych biznesów. Rozmawiam z inspirującymi gośćmi o tym, jak pracują i myślą, mówię o satysfakcjonującej pracy, mądrej organizacji i zmienianiu świata. Prowadzi Natalia Dołżycka.