Organizacja każdej firmy, nawet małej, to sztuka wybierania tego, co najważniejsze, i systematyzowania tego, co zrobić należy. W kolejnym odcinku podcastu o systemach biznesowych, które może i brzmią bardzo formalnie, ale przydadzą się zawsze, gdy chcesz uwolnić czas, a nie masz jeszcze w planach nikogo zatrudniać.
👉 Spis treści
- Jak się NIE organizować – łatwo uniknąć podstawowych błędów.
- Kiedy życie wkracza do pracy – jak przygotować firmę na niespodziewane trudności.
- Finanse, marketing, praca – jak odpowiednio usystematyzowane sprawią, że firma nie będzie zabierać ci całego życia.
- Do czego potrzebna jest firmowa rutyna?
- Co jeszcze zyskasz dzięki systemom?
👉 Wspomniane w odcinku
- LGS #032 Idealny tydzień – jak stworzyć plan, który sprzyja produktywności, skupieniu i… relaksowi
- LGS #035 Jak łatwo zorganizować finanse w solobiznesie?
- Sprytny sposób pakowania ubrań
Źródło: homehacks.co
👉 Sprawdź też:
- LGS#30 Od freelancera do CEO – kim jest CEO w małej firmie
- LGS#29 4 inspirujące biznesowe książki dla soloprenerów i małych firm
Niektóre linki to linki afiliacyjne, co oznacza, że jeśli dokonasz zakupu, otrzymam prowizję. Zawsze polecam tylko sprawdzone i lubiane przeze mnie produkty.
Słuchaj Life Geek Show na:
Life Geek Show to podcast o zarządzaniu czasem i firmą dla soloprenerów i właścicieli małych biznesów. Rozmawiam z inspirującymi gośćmi o tym, jak pracują i myślą, mówię o satysfakcjonującej pracy, mądrej organizacji i zmienianiu świata. Prowadzi Natalia Dołżycka.