Pracujesz na swoim. Twoja lista zadań nigdy się nie kończy i chcesz poukładać wszystko tak, żeby mieć czas na pracę i na przyjemności? Masz dużo na głowie, problem ze skupieniem, a zadań więcej niż godzin na ich wykonanie?
Jeśli chcesz mieć dobrze prosperującą firmę, a jednocześnie czas dla siebie – musisz dopasować biznes do życia, a nie odwrotnie. W tym odcinku podcastu pokażę ci metody i reguły, jak strategicznie rozłożyć zadania, żeby kończyć tydzień pracy z poczuciem satysfakcji, spełnienia i radości. A przede wszystkim – po tym tygodniu bez presji odpocząć.
👉 Spis treści
- Po co planować tydzień
- Dokąd biegniesz?
- Jak ustalić priorytety?
- Kiedy jest najlepszy czas na pracę głęboką?
- Jak zrobić to, co się zaplanowało – system, który działa?
👉 Wspomniane w odcinku
Ile rzeczy możemy robić jednocześnie bez straty efektywności?
- LGS #024 Jak stworzyć inspirującą wizję życia i pracy?
- Sprawdź swój chronotyp (i daj mi znać na Instagramie 😊)
- Planuj jak CEO – zestaw checklist dla małych biznesów
- Hackbook: Ustalanie i realizacja celów
- LGS #7 Jak tworzyć więcej, pracując mniej? O sesjach skupienia
- Deskmag – badania dotyczące pracy w coworkingu
👉 Sprawdź też:
Niektóre linki to linki afiliacyjne, co oznacza, że jeśli dokonasz zakupu, otrzymam prowizję. Zawsze polecam tylko sprawdzone i lubiane przeze mnie produkty.
Słuchaj Life Geek Show na:
Life Geek Show to podcast o zarządzaniu czasem i firmą dla soloprenerów i właścicieli małych biznesów. Rozmawiam z inspirującymi gośćmi o tym, jak pracują i myślą, mówię o satysfakcjonującej pracy, mądrej organizacji i zmienianiu świata. Prowadzi Natalia Dołżycka.