Pracujesz na swoim. Twoja lista zadań nigdy się nie kończy i chcesz poukładać wszystko tak, żeby mieć czas na pracę i na przyjemności? Masz dużo na głowie, problem ze skupieniem, a zadań więcej niż godzin na ich wykonanie?
Jeśli chcesz mieć dobrze prosperującą firmę, a jednocześnie czas dla siebie – musisz dopasować biznes do życia, a nie odwrotnie. W tym odcinku podcastu pokażę ci metody i reguły, jak strategicznie rozłożyć zadania, żeby kończyć tydzień pracy z poczuciem satysfakcji, spełnienia i radości. A przede wszystkim – po tym tygodniu bez presji odpocząć.

👉 Spis treści

  • Po co planować tydzień
  • Dokąd biegniesz?
  • Jak ustalić priorytety?
  • Kiedy jest najlepszy czas na pracę głęboką?
  • Jak zrobić to, co się zaplanowało – system, który działa?

👉 Wspomniane w odcinku

Ile rzeczy możemy robić jednocześnie bez straty efektywności?

Źródło: https://madamsonassociates.com/blog/high-cost-of-context-switching

👉 Sprawdź też:

Niektóre linki to linki afiliacyjne, co oznacza, że jeśli dokonasz zakupu, otrzymam prowizję. Zawsze polecam tylko sprawdzone i lubiane przeze mnie produkty.

Słuchaj Life Geek Show na:


Life Geek Show to podcast o zarządzaniu czasem i firmą dla soloprenerów i właścicieli małych biznesów. Rozmawiam z inspirującymi gośćmi o tym, jak pracują i myślą, mówię o satysfakcjonującej pracy, mądrej organizacji i zmienianiu świata. Prowadzi Natalia Dołżycka.