Grudzień to miesiąc wizji, marzeń, wyznaczania celów i rozmyślania nad ambitnymi projektami na następny rok. Ale planowanie bez podsumowania jest jak stawianie domu bez fundamentów – niby możesz coś zbudować, ale będzie się chwiało.
W tym odcinku opowiadam o 4 obszarach, które warto podsumować w małej firmie, zanim rozpocznie się planowanie kolejnego roku. Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z prowadzeniem biznesu, koniecznie posłuchaj tego odcinka – dowiesz się, na co zwracać uwagę i co liczyć w kolejnych miesiącach, żeby mądrze podsumować swój biznes za rok.
Spis treści
- 2:01 Dlaczego warto robić podsumowania
- 5:28 Najważniejszy element biznesowego podsumowania roku
- 11:22 Sprzedaż, czyli klienci i analiza strategii
- 14:30 Marketing i skuteczne pogłębianie relacji
- 18:02 Ile czasu poświęcasz na pracę?
- 22:11 Podsumowanie i co dalej?
- 23:36 Zaplanuj ze mną rok w swoim biznesie – zaproszenie na warsztaty
👉 Linki z odcinka
- Warsztaty CEO Day – zaplanuj zyskowny rok w biznesie
- Planuj jak CEO – zestaw checklist dla małych biznesów
- Mierz jak CEO – zestaw checklist do mierzenia wyników w małym biznesie
- RescueTime (link afiliacyjny)
👉 Sprawdź też:
- LGS#010 – Wnioski, cele i plany, czyli moje podsumowanie 2021 roku
- Blog – Jak zrobić podsumowanie roku? Instrukcja krok po kroku
Obejrzyj wywiad na Youtube
Słuchaj Life Geek Show na:
Life Geek Show to podcast o zarządzaniu czasem i firmą dla soloprenerów i właścicieli małych biznesów. Rozmawiam z inspirującymi gośćmi o tym, jak pracują i myślą, mówię o satysfakcjonującej pracy, mądrej organizacji i zmienianiu świata. Prowadzi Natalia Dołżycka.