Grudzień to miesiąc wizji, marzeń, wyznaczania celów i rozmyślania nad ambitnymi projektami na następny rok. Ale planowanie bez podsumowania jest jak stawianie domu bez fundamentów – niby możesz coś zbudować, ale będzie się chwiało.

W tym odcinku opowiadam o 4 obszarach, które warto podsumować w małej firmie, zanim rozpocznie się planowanie kolejnego roku. Jeśli dopiero zaczynasz swoją przygodę z prowadzeniem biznesu, koniecznie posłuchaj tego odcinka ­– dowiesz się, na co zwracać uwagę i co liczyć w kolejnych miesiącach, żeby mądrze podsumować swój biznes za rok.

Spis treści

  • 2:01 Dlaczego warto robić podsumowania
  • 5:28 Najważniejszy element biznesowego podsumowania roku
  • 11:22 Sprzedaż, czyli klienci i analiza strategii
  • 14:30 Marketing i skuteczne pogłębianie relacji
  • 18:02 Ile czasu poświęcasz na pracę?
  • 22:11 Podsumowanie i co dalej?
  • 23:36 Zaplanuj ze mną rok w swoim biznesie – zaproszenie na warsztaty

👉 Linki z odcinka

👉 Sprawdź też:

Obejrzyj wywiad na Youtube

Słuchaj Life Geek Show na:


Life Geek Show to podcast o zarządzaniu czasem i firmą dla soloprenerów i właścicieli małych biznesów. Rozmawiam z inspirującymi gośćmi o tym, jak pracują i myślą, mówię o satysfakcjonującej pracy, mądrej organizacji i zmienianiu świata. Prowadzi Natalia Dołżycka.