Gościnią podcastu jest nałogowa rozkochiwaczka odbiorców w markach, produktach i usługach, działająca w sieci jako Biznesowa Skrzydłowa. Lekko strategiczna głowa, mocno kreatywne copywriterskie serduszko, dużo celnych pytań w rękawie. W końcu z wykształcenia psycholog… nawet jeśli ze specjalizacją z reklamy. Jak pracuje, jak wyznacza sobie cele i co najbardziej lubi we współpracy z markami dużo bardziej znanymi niż jej własna. Karolina opowiada o swoich priorytetach, wspieraniu biznesów on-line i kreowaniu własnego wizerunku w internecie.
To część mini-serii INACZEJ, w której rozmawiam z właścicielami małych biznesów, którzy prowadzą firmy po swojemu.
Z podcastu dowiesz się dlaczego, będąc specjalistą, nie musisz tego udowadniać swoimi produktami i obecnością w sieci. A także – czy osoba, która doradza innym biznesom, sama musi osiągać niesamowite wyniki finansowe i rozwijać własną markę. Zdradzamy też, czy do osiągnięcia sukcesu potrzebna jest wielotysięczna społeczność i kiedy szewc lubi chodzić bez butów.
Spis treści
- 4:33 Historia Biznesowej Skrzydłowej
- 10:22 Pierwsze błędy i pandemia
- 11:07 Czy małe marki potrzebują wsparcia?
- 14:42 O ratunku na samotność w biznesie
- 16:47 Czy skuteczna konsultantka biznesowa sama musi zarabiać miliony?
- 18:52 Praca a życiowe priorytety
- 22:07 Rozwijanie marki osobistej w biznesie on-line jest konieczne?
- 24:24 Być jak Elżbieta Zapendowska!
- 26:12 O specjalistach, pracy w zgodzie ze sobą i teleturnieju
- 32:40 Bliska relacja z klientem a budowanie własnego wizerunku
- 38:15 Presja, sekrety i diamenty
- 40:43 Plany na przyszłość
👉 Linki z odcinka:
Zajrzyj do Biznesowej Skrzydłowej:
👉 Karolina poleca:
Podcasty:
👉 Sprawdź też:
Słuchaj Life Geek Show na:
Life Geek Show to podcast o zarządzaniu czasem i firmą dla soloprenerów i właścicieli małych biznesów. Rozmawiam z inspirującymi gośćmi o tym, jak pracują i myślą, mówię o satysfakcjonującej pracy, mądrej organizacji i zmienianiu świata. Prowadzi Natalia Dołżycka.