Na rynku jest MNÓSTWO narzędzi do organizacji. Których warto używać i… za które warto płacić? Dziś LGS w wersji short, czyli skondensowany odcinek o tym, jakie aplikacje pomagają mi prowadzić małą firmę.
W podziale na znane i lubiane role pracownika (bieżąca praca), managera (organizacja biznesu) i wizjonera/CEO (rozwijanie biznesu).
Jak podoba ci się taki krótszy, bardziej „na luzie” odcinek podcastu? Daj znać w komentarzu, żebym wiedziała, czy warto nagrywać również shorty!
📍 UWAGA! Część linków to linki affiliacyjne, co oznacza, że otrzymam wynagrodzenie lub inny benefit w zamian za polecenie. Nigdy nie polecam niczego, z czego nie jestem zadowolona, a ty wspierasz w ten sposób rozwój Life Geeka. Dziękuję!
Lista aplikacji polecanych w tym odcinku:
- Pomodoro-Tracker – aplikacja do pracy w metodzie Pomodoro
- Youtubowe liczniki Pomodoro – tu w wersji z Wiedźminem ;)
- Wtyczka Najważniejsze zadania dnia – w Produktywnej Apteczce
- Rescue Time – bloker rozpraszających treści + licznik czasu (link affiliacyjny)
- ClickUp – aplikacja do prowadzenia projektów (licznik affiliacyjny)
- Google Docs/Drive – dokumenty w chmurze
- Excel/Google Sheets – zbieranie wyników, analiza danych
- Notion – notatnik All in one (link affiliacyjny)
- Discord – narzędzie do komunikacji z zespołem
Inne odcinki wspomniane w podcaście:
- LGS #005: Jak znaleźć czas na rozwój siebie i biznesu?
- LGS #011: Jak organizuję się w małym biznesie, by pracować mniej i osiągać więcej?
- LGS #014: Praca w coworkingu… nie wychodząc z domu?
Chcesz pracować w większym skupieniu? Sprawdź narzędzia z Produktywnej Apteczki!
Słuchaj Life Geek Show na:
Life Geek Show to podcast o produktywności i osiąganiu bez spiny dla przedsiębiorczych twórców i twórczych przedsiębiorców. Rozmawiam z inspirującymi gośćmi o tym, jak pracują i myślą, mówię o mądrej organizacji i zmienianiu świata. Prowadzi Natalia Dołżycka.
Krótsze podcasty bardzo na tak!!
Dzięki za głos, Ola! <3